Saturday, July 13, 2013

බෝඩිමේ ආතල් 1

මේ කතාව අපිට එවලා තිබුනේ ලංකා ප්ලේ බෝයි කියලා යලුවෙක්. එයාට ඉතාමත්ම ස්තූතිවන්ත වෙනවා. කතාවෙ ඉතුරු ටිකත් ඉක්මනටම ලියන්න කියලා  ඉල්ලාසිටින්න  කැමතියි. 

මගෙගෙවල් නුවර..මෙ සිද්දිය සිද්ද වෙන කොට මට 21ක් විතර ඈති..ඉස්කොලෙ කාලෙ රග්බි ගගහා හිටපු නිසා ඉගෙන ගන්න එච්චර උනන්දුවක් මට තිබුනෙ නෑ..‍යාන්තන් විභාගෙ කරගන්න පුලුවන් වුනා... ඉට පස්සෙ මම කොලබ තොරතුරු තාක්ශන උපාදියක් කරන්න ප්රයිවට් යුනි එකකට ආවා..යුනි එක ලග දන්න අදුනන කවුරුත් නොහිටපු නිසා  බොඩිමක්හොයාගන්න සිද්ද වුනා..යුනි එකෙ නොටිස් බොඩ් එකෙ "පිරිමි ලමයෙක් සදහා නවාතෑන් පහසුකම් ඈත..අමතන්න " කියා දෑන්විමක් තිබ්බා..මම ගෙදර හොයාගෙන බයික් එකෙ ගියා. එක පරන තාලෙ ගෙයක්..පාලුවට ගිහිල්ලයි තිබුනෙ..මම දොරට තට්ටු කලාම අවු 40/42 ක් වගෙ වයස ඈන්ටි කෙනෙක් එලියට ආවා..අම්මො ඈන්ටිගෙ හන්සයන්ගෙ ලොකු..මතක් වෙනකොටත් මගෙ මල්ලියා නගිනවා..



No comments:

Post a Comment

tags