Thursday, September 26, 2013

නිම්මි 2

තාත්ති බයික් එක ස්ටාට්කරන් ගිහින් ටික වෙලාවකින් අම්මි මගෙ රූම් එකට අවා
"සුදු ඔයා තාම ඇදට වෙලා මොකද? සනිප නැද්ද" කියලා අහන ගමන් ඇදේ ඉදගත්තා. මට හිතුනා නැති අසනිපත් හැදෙනවා මෙවා දැක්කම කියලා කියන්න
"නැ  අම්මි නිකන් ඇඳටවෙලා හිටියෙ " කියලා කියන ගමන් අම්මිට අමුතු හිනාවක් මම දැම්මා. අම්මිත් අමුතු විදියට හිනාවෙලා
"යන්න ගිහින් මුනකට සොදගන්න" කියලා ඇඳෙන් නැගිට්ටා අම්මිට තෙරුනා මම දැකපුදේ එචර ගනන්  අරගෙන නැ කියලා 
"තාත්ති කොහෙදගියේ අම්මි" මට හිතුනා ටිකක් හරලා අවුස්සලා ගන්න.
"හන්දියට ගියා සුදුගේ මුන බලන්නත් මොකද්ද වගෙ කියලා" අම්මි එක කිව්වේනම් ටිකක් ලැජ්ජාවෙන් කියලා මට තෙරුනා.
"ඒ මොකද අම්මි අම්මිලා වැරදිදෙයක් කරෙනැනේ නෙද?" කියලා මම හිනවක් එක්ක අම්මිව බදාගත්තා
"යන්න යන්න මුන සොදගෙන එන්න මම තේ එකක් දලා දෙන්නම්, එනවා මෙතන හුරතල් වෙන්න" කියලා මාව තල්ලුකරා හිනාවේවි.
"ඔව් ඉතින් දැන් අපිව හුරතල් කරන්න වෙලාවක් නැනේ" කියලා මම හිනාවෙලා කියන ගමන් ටවල් එකත් අරගෙන බාත් රූම් එකට ගියා අම්මිට නම් එ වෙලාවේ ලැජ්ජා හිතුනා

No comments:

Post a Comment

tags