Saturday, September 14, 2013

අම්මයි දුවයි 4

මේ කතාව අපිට එවන්නෙ නිම්න කියන සහෝදරයා .එයාට බොහොම ස්තූතියි කියන්න මේ සටහන යොදා ගන්නම් 

අහ්ඩ කතාවෙ අම්මයි දුවයි ෆිල්ම් හෝල් එකකට අරන් ගිහින් මිනිස්සු දම්මලා හුකවන කතාවක් තියෙන්නෙ 

අම්මා ටි හදන අතරේ ගෙදර බෙල් එක වෑදුනා මන් පොඩි වේසිට කිව්වා ම්ම් ගිහින් බලපන් හෑබෑයි අන්ඩස් ස්කර්ට් එක විතරයි අදින්න පුලුවන් එකත් තනෙන් හුගක් පෙන්න පහලට කරලා අදින්න ඔනෙ කියලා මෙකිත් තුනි රෙද්දකින් මහපු යට සායක් ඇදන් ගියා මන් හොරෙන් බලන්  ආපු මනුස්සයා කන්න වගෙ අරකි දිහා බලනවා බෑලින්නම් අල්ලප් ගෙදර එකා සවල ඉල්ලගන්න ඇවිත් අම්මා ටි එක හදන් ඇවිත් මට දීලා උකුලේ වාඩි උනා දුවත් එහා පෑත්තෙන් වාඩි වුනා අම්මා කකුලට දෑනෙන සෑපඋබලා ආසයිනේ මන් දෙන පනිෂ්මන්ට් වලට වරෙන් යන්න මට හුජ්ජ බරයි මගේ පක අල්ලගනින් උබ මහ ගැනි එතකන් මගෙ පුක ලෙවකපාන් කියලා අම්මා සැප මට දිව්ය ලෝකේ සැප ම්ම් ලැස්ති වෙයල්ලා රෑට කෑම ගෙන්න යන්නමහ වේසි උබ ඇදපන් යට සායත් එක්ක එන ස්කර්ට් එකක් හැබැයි අදින්න ඔනේ යට සාය උඩට උස්සලා කට්ටක් ගහලා මට උබෙ ගල අනිත් මිනිස්සු රස විදිනවා බලන්න ඕනෙ ඒ වගෙම යටට ඇන්දොත් උඩට අදින්න තහනම් ඒ කියන්නෙ උබට බ්රෙෂියර් එකක් අදින්න තහනම් හැබැයි අදින්න ඔනේ ඇගට හිර ටී ෂර්ට් එකක්,පොඩි හුත්ති උබ ඇදපන් සුදු පාට සායක් පුක ගාවින් ටයිට් වෙලා පහලට එනකොට ලූස් වෙන දුල් වෙල අස්සෙන් පෙන්න ඔනෙ යට සායක් වගේම ජන්ගියක් ඇදීමත් තහනම් උඩටත් සුදු පාට බ්ලවුස් එකක් ඇග අස්ස හොදට පේන අදින බ්රරා එක ඩීප් කට් ඒකක් වෙන්න ඔනෙ 
මිනිස්සු උබලාව දැක්කම ජරා වෙසියො දෙන්නෙක් කියන තත්වෙට උබලා පත් කරන්න මට ඔනේ මගෙ ඉස්සරහ දැන් ඇදුම් ඇදගනිල්ලා මගේ දිහාට පුක දික් කරාන මුන් දෙන්නා ඇදුම් තෝරනවා මන් ඒක බලන් අතේ ගහනවා අම්මා නාකි පුකයි තරුණ පුකයි පිස්සු හැදෙනවා....


4 comments:

  1. eelaga eka ikkmanata dapanko

    ReplyDelete
  2. oka aye liyanna epa bn.melo rahak ne.

    ReplyDelete
  3. oka ayeth liyanna epa bn.melo rahak nehe.storyak liyanawanam kunuharapa walata mul thana denna epa.api me site walata enne kunuharapa kiyawana newei sex storyak kiyawanna.meka liyapu eka ekko kudu gahala nethnam manasika rogiyek.mano wikarekin liyala thiyenne.asawa thibba paliyata meeharaka wage story liyannethuwa liyanna igena gena hitahan.ehema nethnam anith katha liyala thiyena vidiha balapan.

    ReplyDelete

tags