Saturday, June 29, 2013

වැඩකාරි 3

මේ වනවිට මම ඇයව සිපගන්නා විට ඇගේ රහස් පෙදෙසට චීත්තය අතරින් අතයවා එය පිරිමැදීමට සහ මිරිකීමටත් පියයුරු හැට්ටයෙන්එළියට පන්නා ඒවා සිපගැනීමට සහ මිරිකීමටත් තරම් ඉදිරියට ගොස් තිබුනා. විනාඩි දෙකකට පමණ පසුව මා ඉවතට තල්ලු කරමින් “දැන් යන්න අනේ … නෝනා එයි”. “හරි යන්නම්.. හැබැයි අද ඔයාගාවට මම එනවා අද රෑට. නිදාගන්න එපා හොඳද..?” “හරි ඒ රෑටනේ…දැන් යන්නකෝ”” ඇය හැට්ටය සකසා ගනිමින් කිවිවා. 
මම එදා රෑ එකොළහට පමණ ලොකු අම්මා නිදාගන්නා තෙක් ඇහැරී සිටියා. මගේ අවාසනාවට ලොකු අම්මා විමලාට ඇගේ කාමරයේ නිදාගන්නා ලෙස පවසා තිබුනා. මමහිතුවේ ඇය සාලයේ නිදාගනියි කියායි. කෙහොම වුණත් ලොකු අම්මා ‍නිදාගත් බව වැටහුණ පසුව මම හෙමිට කාමරයට ඇතුළුවුනා.

1 comment:

  1. sex walata like akkala nangila auntyla innawanam mata cl karanna wayasa awlak nea .mage 7 inch thiyenawa.0754475846

    ReplyDelete

tags