Wednesday, June 26, 2013

එතින් කොහොමද යාලුවනෙ මම නම් මෙ කතා ලියන්න අලුත්. මෙන්න අහෙනම් මගෙ කතාව.. මෙයාගෙ නම ජයන්ති.. අලුතෙන් තමයි ජයන්ති කියන ඇන්ටිලා මෙහෙට ආවෙ.. මෙයාගෙ ඇගනම් ඊතින් සුපිරි. ලස්සන ලොකු පස්සක් ලොකු තන්දෙකක්. එහෙම තිබුනා..හැබැ මෙයා ටිකක් මිටී……. වයස අවු 45 වගෙ ඇති. ලස්ස්සනයි.. ඉතින් මෙයා මගෙත් එක්ක හරිම යාලුයි. දවසක් ජයන්ති මිදුල අතුගාන කොට මම ගියා එයලගෙ ගෙදරට.. එයා අතුගාන ඇදුම දැක්කහම මව පිස්සු වැ‍ටුන… තනි කලු ගවුමක්. පස්ස ගවින් හිරම හිරයි. ගවුමෙ අත් නහැ. දනිස් වල ගාවට කොටයි.. මෙක දැක්කහම මාව පිස්සු වැ‍ටුනා…. මම යිතින් කිසිම වෙනසක් නැතුව ඇන්ටි ගාවට ගියා දැන් ඉතින් මෙයා පස්ස්ස නටව නටව අතුගනව.. අනෙ අම්මෝ මගේ පොල්ල දැන් කලිසම ඉරාගෙන එලියට පනිනන හදනව. මම ඉතින් බොහොම අමරුවෙන් ඉවසගෙන හිටියා…. එත් ටික වෙලවක් යනකොට මට හිතුනා මෙයව මට වැඩෙට අල්ල ගන්න පුලුවන් කියල. දැන් ඉතින් මෙයා මිදුල අතුගාන කොට මම මෙයගෙ පස්සෙන්මයි…….ඔන්න යිතින් මෙයා අතුගලා යිවර වෙලා කොස් කොල ගන්න පාත් වෙනකොට මම හිටියෙ මෙයාගෙ ලොකු වට්ටක්කා පුක ලග මෙයා යිතින් පාත් වෙනකොට මගෙ මල්ලියගෙ වැදුනා.. මගෙ මල්ලියගෙ වදුන ගමන් ජයන්ති එක පාරටම කෙලින් උනා..

No comments:

Post a Comment

tags